Wild and free

Hello hello! Har precis storstädat hela jäkla rummet samt vikt tvätt och städat garderoben som förövrigt såg ut som ett rent helvete. Så nu är det äntligen rent och snyggt. Igår var jag som ni redan vet hemma hos Sofie. Vi åt först middag hemma hos Clara som förövrigt var svingott! Senare kom Adam, Simon och Fredric hem till Sofie. Då tittade vi på Snabba Cash och sjöng singstar hela natten. Vaknade vid 12.00 imorse av att Sofie hade bakat scones till frukost, så vi låg i bäddsoffan och åt frukost och titttade på världens mysigaste film Grodan & Prinsessan. Någon timme därefter kom pappa och hämtade mig och ikväll ska jag hem till Nino som jag inte har träffat på jätte länge då jag bott hemma hos Sofie i några dagar och levt ungkarlsliv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0