X

Godkväll bloggen! Hoppas allt är bra med er, med mig är det iallafall helt okej. Blev nyligen hemskjutsad av Nino. Har vart hemma hos honom och hjälp honom med tvätten i tvättstugan. Sedan bjöd han på middag från Millas pizzeria, tog dock bara en kycklingsallad. Förövrigt så är jag hur trött och seg som helst och vill bara gå och lägga mig och sova.

Men först måste jag torka håret (hatar det, tar så onödigt lång tid) och påtal om ingenting så har jag sovmorgon imorgon vilket jag mer eller mindre tänker utnyttja. Slutar runt 16.00 tiden imorgon och då ska jag möta upp min fina Tessi för en fika och catcha upp lite. Har saknat henne massor!!! Hörs imorgon kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0