Junibacken

Godkväll bloggen! Hoppas allt är bra med er. Själv är jag fruktansvärt förkyld och mår jätte dåligt. Har vart en väldigt dålig uppdatering på sista tiden och det är bara för att vårt internet inte har vart i bruk. Men nu är jag tillbaka iallafall! Idag åkte jag in med tjejerna samt mina småkusiner till Junibacken. Vi hade med oss pannkakor och fika och hade det jätte mysigt. Sen åkte vi sagotåget och det måste nog vara det bästa med hela Junibacken. Kom hem runt 15.00 tiden då vi åkte in vid 09.00 tiden så det blev en helt perfekt lång dag.


Kommentarer
Postat av: Clara

Hahahah Sofia för i helvete... Vilka bilder på mig

2011-10-31 @ 22:43:08
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0