Postkodlotteriet

Hellu allesammans! Kom relativt nyligen hem från jobbet. Har jobbat i kulturhuset hela dagen medan dom spelade in postkodlotteriet. Har stått och serverat bullar och kaffe till allt folk och har fått så otroligt ont i benen/ryggen. Kan ju också erkänna att man blev lite smått avundsjuk när det var folk som vann 100 000 gånger tre och yttligare gånger tre. Det var ett par som vann lite över en halv miljon!!! Hursom så har jag haft en jättebra dag och det har vart roligt. Igår var vi på tjejmiddag/fest hemma hos Lollo och jag hade det jättetrevligt. Kom hem runt 05.00 tiden och vaknade vid 09.00 imorse så jag har inte fått så värst mycket sömn inatt. Resten av kvällen kommer att gå åt en massa plugg då jag både har prov i matte och i naturkunskap på tisdag. Soft.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur går det med din träning? Du har inte skrivit nånting om den på jätte länge nu? Kan du inte lägga upp före/efter bilder? Älskar din blogg svinmycket, du är grym! :D

2012-04-01 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0