Shower

Hallå peeps! Har precis tittat på lyckan i LA i sängen med mamma. Efter skolan idag så åkte jag till gymmet där jag träffade mamma. Köttade på utav bara helvete och efter ett skönt pass så avslutade vi med några minuter i solariet. Imorgon slutar jag 12.00 så då ska jag dit igen, tänkte köra lite på bandet och sedan några core övningar. Mina armar är helt slut från idag så imorgon blir det vila för dom iallafall. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan titta igenon mitt tal som jag ska läsa upp för min lärare imorgon. Vi hörs kanske senare och om inte så sov så gott så hörs vi imorgon!

Invigde min snygga tröja idag som jag fått av Nino & Markel, tack gullgrappar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0