Ansvarsfull

Hallå där! Slutade sent igår och blev upphämtad av pappa. Hoppade direkt in i duschen när jag kom hem och sedan kom Nino och hämtade upp mig så åkte vi hem till honom. Åt lite middag som jag hade fått med mig ifrån jobbet, två mix skaldjurssallad. Sedan gick vi och la oss. Idag fick jag öppna helt själv, fick personligen nycklarna av Maritha igår och blev SÅ nervös! Har vaknat till och från hela natten för att jag har trott att jag har försovit mig.. Men kom iallafall i god tid imorse och allt gick jättebra! Nu har jag precis ätit lunch och ska snart gå ut till kassan igen. Har även tränat en del latteart så nu börjar det arta sig sakta men säkert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0