Halloween

Igår var jag på halloweenfest hemma hos Anders. Hade det väldigt trevligt faktiskt! Lite senare så begav vi oss till en annan halloweenfest i Håga i ett stort garage. Det var ganska mycket folk där när vi kom men mot midnatt så började folk röra på sig och då begav jag och Tessi oss hemåt till mig i kylan. Vi låg och pratade lite innan vi somnade som två kvaddade sälar. Vaknade runt 10.00 tiden imorse och gjorde toast och te till frukost. Sedan kom hennes pappa och hämtade henne och sedan dess har jag bara sovit ett antal timmar till och från och tittat på en massa filmer. Väldigt skönt! Nu ligger jag och tittar på Det Okända och dricker te. Latero peeps!
 
Lite bilder från igår hemma hos Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0