Högst oklar kväll

Bokstavligen talat. Igår var jag och firade fina Markel som fyllde 20 år. Var egentligen inte meningen att jag skulle gå ut igår men det blev ändrade planer. Det var jättetrevligt hos Markel iallafall och lite senare hamnade vi på pizzan. Mycket var kaos och kvällen slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. Somnade iallafall hemma hos Nino trängandes i sängen med han och Bladh. De andra grabbarna låg och skedade sött i soffan. Vaknade 08.00 imorse och sov till och från fram till 10.00. Satt och pratade med killarna om gårdagen tills jag gick hem till Sophia där hon och Linnéa var och pratade lite om allt mellan himmel och jord. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och umgås med Nino framför en film i soffan med en fet godispåse. Simpel as that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0