Random facts

• Jag får rysningar när jag gäspar eller när någon nyser
• Jag gör te/kaffe när jag är uttråkad
• Jag vågar inte dra ned min rullgardin själv när det är mörkt
• Jag börjar hulka om någon har en snorbuse i näsan
• Jag somnar alltid med tvn på 
• Jag kollar instagram direkt när jag vaknar och innan jag somnar
• Jag har fobi för fötter - spyr på bara tanken
• Jag är ett kontrollfreak
• Jag blir lätt besatt av saker och är otroligt envis
• Jag bryr mig alltid mer om andra än om mig själv
• Jag vill jobba inom antingen mode eller hälsa i framtiden
• Jag somnar på 2 min bredvid någon, och ensam tar det 2 tim
• Jag dömer folk för fort
• Jag lyssnar mest på svensk hiphop
• Jag gillar att sjunga men inte inför någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0