Brutal träningsvärk

Jag kan knappt röra mig. Har nog fått jordens grövsta träningsvärk. Jag är helt allvarlig. Kan inte gå normalt! För mig kommer alltid träningsvärken efter drygt 48 timmar och man kan ju lugnt säga att gårdagens pass satte sina spår! Vi var även i Torvalla idag på idrotten och simmade. Jag och Sofie var de enda tjejerna som var med och helvete vad vi köttade på! Mina ben var som spagetti när vi skulle gå upp. Grym motionsträning!
Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Köpte en glass efter lunchen och har även fått lite plugg gjort. Tänkte skriva lite på mitt tal nu innan jag går och lägger mig. Kom alldeles för sent i säng igår så tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll. Slutar för övrigt 12.00 imorgon och tänkte dra mig till gymmet då om inte blir det ett kvällspass. Kan bli bra. 
 
Mitt braiga mellis idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0