Alla hjärtans dag

Jag som många andra tycker nog att den här dagen är så otroligt överskattad. Men ändå så har jag köpt blommor och mat för att överraska min kärlek ikväll. Det kallas nog dubbelmoral men det blir ju så svårt att låta bli när alla andra har alla hjärtans dag upp över öronen! Hur som helst så har jag haft en mysig dag tillsammans med mina tjejor. Skrev även ett spanskaprov som jag klarade mig på! Slutade vid 14.00 och gick upp till centrum med Clara för att köpa en blomma till Nino och passade även på att överraska henne med en ros eftersom att hon uppskattar den här dagen så mycket och skulle få vara ensam för första gången på länge! Nu har jag lite brådis för han kommer nämligen och hämtar mig snart, måste duscha och sånt innan. Jöste hörrni, är ledig från skolan imorgon också så för mig är det långhelg nu naaaajs!
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Världens bästa <3

2013-02-14 @ 19:36:53
URL: http://belief.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0