Back to normal, back to reality, back to life

Då var ännu en helg slut. Tragiskt nog. Skönt är det ju att veckodagarna går fort men när helgerna bara försvinner såhär då får man minst sagt ångest. Jag har bara legat hemma idag och tagit det väldigt lugnt. Hade tänkt köra lite gym tillsammans med pappsen idag men kände mig inte helt hundra i kroppen så det fick skjutas upp tråkigt nog. Imorgon är det tillbaka till verkligheten och efter skolan ska jag till tandläkaren eftersom att jag har ett sånt helvetes-problem med mina visdomständer. Har så frukstansvärt ont i munnen! Åker förmodligen hem till min love ikväll och sleepar över där också. Får lite extra sovmorgon då samtidigt som jag får tillbringa mer tid med den bästa människan jag vet! Nej men hörrni, nu tänkte jag packa väskan och torka håret. Såhär kan man ju inte se ut!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du verkar så jävla härlig som person! Skulle vara kul om du kunde berätta lite om dig själv :) Jätte bra blogg också!

2013-02-17 @ 17:14:30
Postat av: Anonym

Du verkar vara så annårlunda imot Sofie och Clara. Typ inte lika mycket utseendefixerad och ytlig och det är så sjukt starkt tycker jag. Du verkar vara sjukt snäll och omtänksam också! Har följt dig sen din första blogg, älskade den!!! Puss

2013-02-19 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0