Behöver värme

Nu vill jag bara att den här förbannade snön ska försvinna och aldrig visa sig igen! ÄR. SÅ. TRÖTT. Jag vill ligga på stranden. Jag vill bli brun och fin. Jag vill känna mig lite småbränd på kvällen. Jag vill sitta utomhus om kvällarna med mina vänner och dricka gott vin. Jag vill kunna svalka mig i poolen. Jag vill äta jordgubbar på stranden och lyssna på bra musik. Jag vill känna vinden i håret och värmen mot benen. Jag vill gå barbent. Jag vill sitta ute på uteserveringar och snacka skit. Jag vill ha bikini på mig. Jag vill äta mjukglass. Jag vill gå hem barfota i gryningen och köpa korv med bröd på en grill. Jag vill åka båt. Jag vill ligga och glassa på en brygga med sköna människor. Jag vill grilla. Jag vill ha fräknar och solblekt hår. Jag vill kunna cykla till affären för att köpa isglass. Jag vill åka på roadtrips. Jag vill gå inne i stan och sitta i humlegården. Jag vill bara att sommaren ska komma NU så att jag kan få vara lite lycklig. Varför känns allt så otroligt långt borta!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0