Bra helg

Hej på er! Helgen har varit jättebra och jag har hunnit med en hel del faktiskt. Spenderade hela kvällen med Nino i fredags och tog det väldigt lugnt hemma hos honom i soffan framför film. Vi vaknade runt 10.00 på lördagen och gjorde en riktig grötfrukost innan vi båda begav oss till gymmet. Körde ett bra pass bröst, axlar och triceps. Tog sedan en liten tripp förbi solakuten innan jag tog bussen hemåt. Började småfixa lite och vid 22.00 var jag med S&C i kolatorp på 19års fest hemma hos vår vän Niklas. Det var väldigt trevligt men vid 00.00 begav jag mig redan därifrån. Blev upphämtad av Jocke och Nathalie och hängde sedan med dom resten av kvällen/natten. Idag har jag varit ute på en långpromenad med vovven och när jag kom hem hade pappsen bakat massvis med bullar. ÅH vad det var gott! Satte mig ute på altanen med varm choklad och bullar. Så en sumering av helgen - livet är rätt fint ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0