Fredagar gör en lycklig

Hallå allesammans! Äntligen är det helg och veckodagarna bara flyger förbi och skönt är väl ändå det. Åkte med mamma och pappa till skolan imorse och hade min enda lektion för dagen innan jag begav mig upp till centrum. Kikade runt lite och plockade på mig lite basic grejer som alltid är bra att ha. Sedan åkte jag till frissan och fixade till min förjävliga utväxt. Så nu är man människa igen! Nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli klar och senare ikväll ska jag träffa min kärlek. En till uppdatering kommer snart så håll utkik!
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh vad fint håret blev!

2013-02-01 @ 17:38:34
URL: http://belief.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0