Frozen grapes

Det har varit mycket hysteri-snack om dessa frysta vindruvor, så idag när jag såg att mamma hade köpt hem några var jag bara tvungen att testa OCH det smakar precis som isglass! Det var faktiskt väldigt gott. Så det är iallafall det jag har sysselsatt mig med under denna söndagskväll samt druckit en hel del chai te och betat av några till Pretty little liars avsnitt. Nu tänkte jag förbereda lite saker inför morgondagen eftersom att vi ska in till Sveriges Radio och gå igenom vår workshop tills på tisdag. Det ska verkligen bli jättespännande och jag är ganska så nervös om jag ska vara helt ärlig. Kommer sitta och prata i direkt livesändning med Sanna Bråding på tisdag och diskutera några heta samhällsfrågor så håll utkik efter mer info om det! Gaaah jag kan knappt förstå att det är på riktigt. Känns så himla skumt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0