Hit the gym

Hej allesammans! Det var ett tag sedan nu bloggen uppdaterades. Jag har egentligen bara legat på latsidan så tänker inte dra någon ursäkt för det. Hur som helst så är det redan onsdag och dagarna bara springer förbi. Redan nästa vecka är det lov och jag kan inte sluta längta. Det ska verkligen bli så otroligt skönt! Idag hade vi en kort dag och slutade redan vid 12.00. Jag åkte direkt hem och ställde mig och bakade några choklad- och kokoscookies som blev himelska! Dock har jag bara ätit en och tänker inte heller äta några fler eftersom att jag alldeles strax ska till gymmet med Lollo. Vill köra ett riktigt mördarpass idag! Målet är att krypa hem. Fan vad skönt alltså. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0