Min helg

Hej kompisar! Ber om ursäkt för en riktigt kass uppdatering den här helgen. Jobbade hela fredagen och kom hem runt 20.30 tiden ungefär. Pappa hade som tur var köpt hem sushi till mig så det tröck jag i mig innan Nino kom och hämtade upp mig. Fick som vanligt med mig en massa gott efter jobbet, och eftersom att jag jobbade på så bra hela dagen så tyckte jag att jag var väl förtjänt en äppelmuffins på kvällen! Vi somnade ganska tidigt och vaknade redan vid 10.00 på lördagen. Hade en jätteskön morgon!
 
 
Vid 12.00 ungefär kom mamma och pappa och hämtade upp mig och där efter begav vi oss iväg till Sickla. Innan vi strosade runt i Sicklas köpcentrum åt vi en varsin räksallad i bilen som jag fick med mig från jobbet i fredags. Sedan blev det några timmar där inne innan vi hamnade på mitt favvoställe Texas Longhorn. ÅH deras mat är ju så farligt god. Hade en härlig matkoma på vägen hem sen! Var rätt så trött när jag kom hem men mötte iallafall upp Nathalie och umgicks med henne. Idag har jag bara tagit det lugnt och börjat på en ny serie - Pretty little liars. Svinbra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0