Så himla bra

Jag hade det faktiskt riktigt trevlig igår! Åt en redig hamburgertallrik med S&C innan vi begav oss mot handen där vi mötte upp Ludde. Landade sedan hemma hos honon med några killar och sedan kom Ande och Chribba och gjorde oss sällskap. Chribba kom förresten precis hem från Thailandet så det var kul att se honom igen, brun som en ni-vet-vad var han också! Vi spelade lite spel och hade det riktigt trevligt! Blev väldigt mycket skratt för min del vilket var ruuuligt. Kom hem runt 04.30 och slocknade på en gång. Tog en riktig sovmorgon imorse vilket var SÅ skönt! Hade ingenting att skynda mig till så låg kvar och drog mig ett bra dag. Blev till och med en frukost på sängen framför några Pretty little liars avsnitt. Gött. Har inte gjort många knop idag utan har för det mesta bara legat i sängen och ätit och betat av yttligare några avsnitt. Nu tänkte jag iallafall hoppa in i duschen så att man ser lite levande ut igen. Spenderar sedan resten av kvällen med guldkornet Nathalie. Ha en bra kväll kompisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0