Mitt år 2012.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flög flygplan själv. Började övningsköra. Åkte på min första utlandsresa med mina tjejkompisar. 
 
 
Hur har ditt 2012 varit? Kasst. Äntligen är det över och nu jävlar ska jag blicka framåt och fokusera på mig själv och på att må bra.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Absolut! Fyller ju 18 nu i vår och sommaren verkar bjuda på en hel del roligheter som exempelvis summerburst och ännu en utlandsresa med favoriterna!
 
Blev du kär i år? Är. 
 
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 2012-12-10, pappa ♥
 
Vad är din största framgång 2012? Att jag trots alla motgångar lyckats hålla mig uppe på benen, eller åtminstonde orkat ställa mig upp efter varje fall. Att få bevisat för mig själv att jag är stark trots mina svagheter. 
 
Bästa köpet? Oj, har några stycken faktiskt. Bland annat Bulgarien-resan, Summerburst 2013, Sverige-England på nya arenan, SHM biljetten och P&L festivalen. För det mesta är mina bästa köp roliga upplevelser jag gjort med min vänner och jag kan inte förstå att något annat skulle kunna vara viktigare. 
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat, fika och kläder. Tycker om att bjuda mina vänner på saker!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Payphone - Maroon 5. Diamonds - Rihanna. Hall Of Fame - The Script. Somebody That I Used To Know - Gotye. We Are Young - Fun. Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen. Ass Back Home - Gym Class Heroes. 
 
Vem har du umgåts med mest? Finns nog ingen speciell jag umgåts mest med utan familjen, kärleken och tjejerna kommer alltid först. 
 
Bästa minnet från 2012? Midsommar var mysigt men spårade ur totalt! Även veckan i Borlänge. Men det allra bästa måste nog ha varit Bulgis (♥) med tjejerna, tänker på det jämt. 
 
 
Har du haft ett förhållande under 2012? Är. 
 
Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Mer glädje och lycka, och att vara myndig.
 
Vad önskar du att du gjort mer 2012? Tagit mer vara på tiden med min familj och släkt. Man vet aldrig när allt bara försvinner. 
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt onödig energi på småsaker och på personer som inte visat sin uppskattning tillbaka. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Bjöd hem mina fina tjejkompisar på smörgåstårta och piggelinshots. Hade askul vad jag minns!
 
 
Vad fick dig att må bra? Min starka familj, mina otroligt stöttande vänner (vet hur krävande jag kan vara ibland) och min fina kille. 
 
Vem saknade du? Fick för första gången i mitt liv träffa min morbror, på min födelsedag. Kommer ihåg att jag var så himla nervös! Men allt gick jättebra och vi klickade direk. Det fick mig att sakna allt vi missat genom åren. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013? Att tillåta mig själv till att vara ledsen när jag är ledsen. Ta tag i saker som bekymrar mig istället för att gå runt med en knut i magen. Vara mer positiv och spontan till saker. Njuta mer av livet och göra sånt som får mig att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0