Tired of being tired

Godkväll kära vänner! Blir bara mer och mer trött för var dag som går. Vet inte om det beror på att jag håller på att bli sjuk eller om det är nånting annat. Har bara legat och tittat på film sen jag kom hem från skolan. Har varken haft lust eller ork till att göra något. Imorse hade vi vår första idrottslektion - började med att vi skulle ruscha och då "halkade" jag till på konsgräset och fick ont i knät, igen. Kan lika gärna amputera bort skiten eftersom att det aldrig blir bättre.. Nej nog om det. Nu ska jag hoppa in i duschen som snabbheten himself. Vi hörs lite senare allihopa!


Mitt mellis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta lite mer om din fransförlängnig? Vart du gjorde och hur mycket det kostade? Kram!

2011-09-01 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0