To late again

Även om jag visserligen fortfarande har sommarlov så känns det som att det börjar bli dags att ställa om till dem vanliga "rutinerna" igen. Till att börja med så behöver jag lägga mig tidigare än 01.00-02.00 varje kväll & inte vakna kl 13.00 på förmiddagen. I need some wake up call! Den 22:a augusti börjar skolan och det ska både bli SÅ sjukt roligt men samtidigt SÅ himla konstigt. Ny skola, nya klasskamrater, nya lärare, nya elever runt om etc. Det kommer säkert ta ett tag innan man vant sig vid allt nytt.

Imorgon är det redan måndag och jag ska redan då försöka komma tillbaka till verkligheten. Ska försöka ta mig till gymmet och även försöka få med mig mamma samtidigt. Sen tänker jag ta mig förbi solariumöarna och bättra på brännan. Det var allt för mig, fred ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina! Är ni tillsammans igen? :)

2011-08-08 @ 01:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0