Full rulle

Hallå bloggen! Har packat och tvättat hela morgonen. Har med mig alldeles för mycket kläder och har ändå tagit bort en massa men jag har en sådan beslutångest för vad jag ska ta med mig. Fast hellre för mycket än för lite. Det ska ju bli ganska dåligt väder enligt väderprognosen så har med mig lite allt möjligt. Prio ett var iallafall en regnponcho och stövlar! Just nu har jag tagit en kaffepaus och sitter och lyssnar på musik. Har tankat ipoden med en massa skön musik så att jag har någonting att göra på tåget imorgon mot Borlänge. Vi åker från centralen kl 09.40 och jag är SÅ sjukt taggad nu. Har till och med pimpat armen med lite peacearmband för att höja stämningen (cool-tjej) töntig som jag är. Vi kommer att vara framme runt 13.00 tiden bara någon timme efter att campingen öppnar så det är kanon. Killarna ska även försöka att matcha in vårt tåg eftersom att de ska ta vårt tält i deras bil vilket är supersnällt eftersom att tältet väger ton. Nu ska tydligen jag och pappa åka och köpa ett par nya solglasögon till mig eftersom att jag råkade sätta mig på mina nya igår hehe.. Hörs mer sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0