En lyckad dag

Åh jag hade det verkligen SÅ jävla bra idag på Sveriges Radio. Var så galet nervös i början så att jag nästan trodde att jag skulle spy ned mig själv, men när vi väl kom igång och fick prata med Sanna så kändes allt så mycket bättre! Det tog kanske en kvart innan man "hittade sig själv" och lugnet. Sedan flöt allt bara på och det var väldigt roligt samtidigt som det kändes otroligt naturligt! Tiden gick så himla fort där inne och tre timmar kändes helt plötsligt som ingenting. Hur som helst så är jag jätteglad över att sändningen gick så bra och alla var riktigt duktiga! Detta är verkligen någonting som jag kan tänka mig att hålla på med i framtiden. Tackar Metropol för den här chansen och för två uppskattade dagar på Radiohuset! Imorgon kommer även vår producent Emilia och besöker vår skola för att gå igenom en utvärdering av dagen, himla sköj!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni va superduktiga!

2013-02-12 @ 22:30:25
Postat av: Anonym

Du var asskön att lyssna på!

2013-02-13 @ 00:40:47
Postat av: Anonym

Uppdatera då!!!! Din blogg är bäst :D

2013-02-14 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0