Feel good

Hallå! För att vara en vanlig måndag så måste jag säga att den har rullat på väldigt bra. Har haft en väldigt lugn skoldag och fick till och med tid under lunchen att titta på Andra avenyn - nostalgirus. Tog sedan tåget direkt hem efter skolan och blev sugen på att baka någonting så jag ställde mig och bakade några american cookies. Svingoda blev dom! Vid 19.00 tiden åkte jag med pappa och körde ett lökigt pass på gymmet. Sprang lite på bandet och köttade sedan ett härligt rygg och lats pass. Sved till riktigt ordentligt så imorgon är jag beredd på en träningsvärk som hette duga. Nu ligger jag iallafall nyduschad i sängen och äter frysta hallon och lyssnar på min babe Macklemore. Imorgon får jag en liten sovis eftersom att min spanska är intställd. Fest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0