1a januari 2013


 
Kändes faktiskt helt okej att skriva det. First blank page of a 365 page book - write a good one. Vaknade upp med nyårssminket imorse, lösögonfransarna satt halvt på och lockarna täckte hela ansiktet. Det var fan ingen vacker syn ska jag säga er. Men iallafall så hade jag ett riktigt bra nyår iår. Spenderade en mysig nyårsmiddag tillsammans med brudarna i följd av en massa skratt så att käkarna ömmade. Vid tolvslaget befann vi oss på ett annat ställe där grabbarna även var, firade in året med en nyårskyss av min kärlek och skumpa. Sedan åkte jag och Nathalie på en fest i Jordbro och jag hade det verkligen jättetrevligt! Fick sedan skjuts hem till Nino precis utanför dörren så jag har inte så mycket att klaga på från igår. Jag är så nöjd! Nu befinner jag mig hemma och har precis duschat, tänkte bege mig mot Nino igen om en stund. Köper nog med pizza på vägen också, lär uppskattas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0