En fin vän

Har haft en väldigt bra onsdag idag! Fick gå lite innan 12.00 så gick upp till centrum och tittade runt lite innan Tessi kom. Sedan åt vi en mysig lunch på tacobar och tog igen en massa tid. Tråkigt att man ses så sällan egentligen. Vi kikade iallafall runt en stund till innan vi tog tåget mot vh. Var egentligen meningen att jag skulle gymma med Lollo men det blev lite förhinder så jag körde ett hyfsat långt konditionspass + armar själv istället. Hade inte motivationen på min sida idag tråkigt nog. Tänkte köra ett snabbpass imorgon, då ska även Lollo med! Annars har jag bara ätit världens godaste biffwok och gjort björnbärs smoothie. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan sätta mig med lite plugg och te.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0