Bad update

Hallå bloggen & alla läsare! Börjar med att be om ursäkt för en riktigt dålig uppdatering idag. Men jag har vart med familjen på Ikea och åkt runt överallt. Var meningen att vi skulle köpa en klädställning men dem var slut så fick istället med mig ett par ramar och parfymflaskor. Dagen har också gått åt till att storstäda rummet och jag blev precis klar faktiskt. Jag är ensam ikväll så ska snart sätta på en film och äta lite glass.

Igår var vi på lokalfest i nynäshamn och det var väl sådär. Till en början kändes det verkligen lyckat men efter någon timme bara så försvann musiken pågrund utav att basen gick sönder & som grädden på moset kom det en tant dit och började klaga så alla fick lämna lokalen. Jag och tjejerna missade vårt sista tåg hem så vi fick lifta hem till tungelsta. Flopp-kväll.



Detta fick jag med mig hem från Ikea.

Kommentarer
Postat av: ebba

hej undrar bara hur du ska använda flaskorna ska du hälla över partymer till dom?

2011-08-15 @ 01:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0