Done, I'm over that

Hejsan svejsan gullisar! Första dagen i skolan gick jätte bra och jag är faktiskt mer eller mindre rätt nöjd med min klass. Inte för att jag har lärt känna alla än men alla verkar vara helsköna på sitt sätt iallafall. Vi fick vårt schema idag också och vår längsta dag är till 16.30. Kortaste dagen (onsdagar) går jag bara till 13.00 vilket är snuskigt skönt.

Imorgon börjar vi redan med ett svenskatest och på onsdag är det ett annat fast i matematik. Jag känner redan nu att jag kommer faila på det men det är bara att göra sitt bästa. På onsdag kommer också alla 2or & 3or tillbaka så vi får se hur det blir. Hörs later


Såhär söt var jag idag hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0