Drop it on your fucking head

Hello people! Har precis ätit middag med familjen och sitter förtillfället och avnjuter en kaffelatte till Lil wayne - Drop the world. Gammal men jag tröttnar aldrig på den eller honom. Hursom så hamnade vi i Nynäshamn igårkväll. Vi var hemma hos en kille (världens sunkigaste lägenhet) ett tag innan vi runt 04.00 tiden begav oss vidare hem till David där vi stannade ett bra tag. Avslutade nattens bravader med solsidan och ostmackor doppade i oboy.

Jag och Sofie åkte hem direkt efter frukosten imorse. Vi hamnade sedan hemma hos Sofie sittandes i soffan med varsin glass-strut framför filmen Confessions of a Shopaholic. Efter filmen kom min kära mormor och hämtade mig och sen dess har jag bara ätit middag och duschat. Nu ska jag röja upp i rummet.


En bild från igår påväg till destination David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0