Gles uppdatering

Åter igen ber jag om ursäkt för en väldigt dålig uppdatering. Hursom så var iallafall jag & tjejerna på lokalfest igår och det var jätte trevligt trots vissa omständigheter men allt löste sig som tur var. Natten slutade iallafall på Vegabaren med mjukglass och pommes. Var hemma hos Nino vid 04.00 tiden där jag sedan somnade helt utslagen. Vaknade vid 13.00 imorse med magknip! Nino fick trösta mig (♥) för att jag hade så ont. Sen körde han hem mig för att han och Markel skulle se fotboll på Vaskos och jag ville inte följa med för att jag såg så jävla äcklig och risig ut.

Imorgon är det skola igen och jag ska försöka lägga mig i tid ikväll. Iallafall försöka. Börjar 08.10 imorgon och slutar 14.00. Efter skolan ska jag åka till maxi och storhandla med familjen.



Ful-dag så det skriker om det


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart då nånstans? Du är skitsnygg hela tiden

2011-08-28 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0