Grattis Mamma ♥

Idag fyller världens bästa mamma år.. Min mamma!!! Den enda människan på denna jord som jag helt och hållet kan öppna mitt hjärtat för i alla lägen & samtidigt ha ett förtroende för. Jag kan leva utan alla men jag skulle aldrig orka ett andetag utan henne. Min mamma är mitt allt.

Denna dag började med att jag gick upp kl 08.30 och gjorde mig en riktigt frukost för ovanlighetens skull. Sedan körde pappa mig till jobbet där det har vart kaos hela dagen! Jag har haft fullt upp hela tiden och sprungit runt som en dåre. Hoppade till och med över lunchen.. Men vid 16.00 kom pappa och hämtade mig och då lyftes världen bort från mina axlar. Nu har jag precis fikat med släkten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0