Nytt försök!

Nu har jag öppnat upp ett helt nytt blogg-konto eftersom att mitt förra (exclusiivt) blev kapat. Känner ändå att jag behöver en helt ny start om det här ska kunna fungera, även om det känns väldigt annorlunda att söka på ett helt nytt bloggnamn. Iallafall så har jag jobbat hela dagen och det var mer eller mindre min sista gång för den här sommaren. Om ca två veckor börjar skolan vilket är blandade känslor då jag börjar mitt första år i gymnasiet.

På tal om ingenting så kom jag hem från en London resa med mina tjejkompisar i förrgår så har lite att stå i just nu. Fick med mig en hel del kläder så dags för en totalrensning!


Jag & tjejerna på Tower Bridge

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAA!! Du är tillbaka!!!!!!

2011-08-07 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0