Q/A

Anonym om Party all night long:
Vart kommer den vita tröjan du hade på dig igår? Super duper fin!
Sv: Om du nu menar den som jag hade igår på lokalfesten så är den ifrån Newlook och jag köpte den när jag var i London. Kostade 160:- på rean.

Hanna om Dagens enkla:
Hej Sofia! Har några frågor till dig.. 1. Kan inte du lägga in en bild på hur ditt rum ser ut? 2. Vad har du i väskan? 3. På detta inlägg har du lagt upp en bild, vart är toppen och "jackan" ifrån? En stor kram till dig för din super blogg. Följer den dagligen!!
Sv: Hallå där! Svar angående fråga nr 1-2 så kan jag kanske lägga upp bilder senast imorgon, får se om jag hinner beroende på hur mycket jag har att göra. Svar angående fråga nr 3 så är toppen ifrån forever21 och kavajen ifrån H&M (införskaffades förra året dock) hoppas det var svar nog! Vad gulligt, tack så jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0