Stockholmsnatt

Kom nyligen hem från stan då jag och tjejerna tillbringat hela kvällen på Café60 och vid vattnet. Det var rätt mycket folk ute ikväll med tanke på Ung08-festivalen och det hände en jätte läskig grej när vi skulle gå från tåget. När vi gick över bron så började hela den typ "skaka" och vi hörde folk som började skrika underifrån. Tydligen var det nånting "bombliknande" som utlöstes. Hoppas ingen blev skadad!!

Hursom så har jag utöver det haft en jätte mysig kväll med tjejerna och jag har precis förberett mig för sängen. Imorgon ska jag följa med Clara in till stan igen då hon ska köpa nånting på H&M. Men vi hörs mer imorgon kära vänner. God natt & sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0