You had me at hello

Hej på er allihopa! Hoppas allt är bra med er och att ni har spenderat denna härliga dag utomhus i det fina vädret. Jag har det för en gångskull. Jag och mamma har legat ute på altanen och solat hela förmiddagen. Var egentligen tänkt att vi skulle sola på gymmet men eftersom att det var så fint väder så gjorde vi pizza och satt ute och umgicks. Har faktiskt vart väldigt skönt att bara få vara ensam med min fina mamma. Bara vi. Imorgon fyller hon 41 år så då blir det kalas. Innan det ska jag jobba från 11.00-16.00 på Paus.

Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen. Vi har köpt hem glass så vi ska mysa & umgås allihopa framför någon film. Känns skönt med tanke på att jag jobbar & så imorgon. Förövrigt har jag precis ätit middag med familjen alldeles nyligen. Det blev sushi från kinan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0