Dagen igår

Igår vaknade jag upp hemma hos Nino. Gick upp och satte mig i soffan och drack te och tittade på tv innan det var dags för att bege sig till frissan. Han hade åkt till jobbet redan vid klockan 05.00 så jag var helt ensam. Hos frisören färgade jag mig utväxt som förövrigt blev väldigt bra. När jag var klar där åkte jag in till stan med Clara och hämtade ut ett paket till Nino. Clara skulle även kolla på en klänning och smycken till nyår. Väl hemma slog jag in de sista julklapparna och begav mig sedan därefter hem till Sofie där vi skulle äta Ben&Jerry's och titta på julfilmer. Det var faktiskt väldigt mysigt. Vid 23.00 kom Nino och Tony och hämtade mig, så åkte vi hem till Nino och sov. Idag har jag bara städat hela dagen. Både hemma och hos Nino. Och imorgon är det julafton och vi ska ha uppesittarkväll ikväll och göra en massa julgodis. Nino ville att jag skulle sova hos honom också men vi får se hur det blir. Isåntfall blir det första juldagsmorgonen som jag inte vaknar upp hemma. Tror inte att jag klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0