Elsas hemlighet

Ligger i sängen och läser världens bästa bok samt dricker och äter ben&jerry's. Kom nyligen ur duschen och har suttit och läst igenom mina instuderingsfrågar samt fyllt på dem under hela eftermiddagen. Eftersom att vårt modem har gått sönder har jag bara kunnat mobilblogga och det har inte fungerat alla gånger så därav den dåliga uppdateringen. I fredags var iallafall jag och Nino hemma hos mig. Mamma bjöd oss på middag och sedan tittade vi på Idol. Därefter åkte vi hem till honom och sov. På lördagen åkte jag in tidigt med tjejerna in till stan och julhandlade. Vi åt en jätte mysig lunch på sandy's och tog senare en fika på wayne's. Idag har jag bara legat hemma hos Nino och slöat. Tony kom över med lussebullar så vi gjorde kaffe och hade advents fika. Skön dag med andra ord.

Två bilder från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0