Friday Viernes الجمعة

Godmorgon bloggen! Kom nyligen till skolan och sitter nu med Clara och Cigdem och skriver på vår keynote om avverkning i den tropiska regnskogen. Igårkväll sov Clara och Sofie hemma hos mig och det var jätte mysigt. Vi drack te och åt lussebullar och satt och pratade om allt möjligt så som bara vi tre kan - ♥. Sedan låg vi och tittade på film, Love Actually och åt choklad i mängder. Påtal om ingenting så är mitt hus hemsökt eller någonting. Det hände en massa läskiga saker igår kväll som alla blev jätte chockade över. En tändare som låg mitt på bordet hoppade upp och slog i min tekopp, jag satt med båda händerna under hakan och tändaren låg ned på bordet så ingen har någon aning om vad som hände? Sedan hände det en massa andra konstiga saker när vi skulle gå och lägga oss plus att det hände en del konstiga saker imorse vid matbordet när vi åt frukost. Allting är bara så skumt och obehagligt. Nu måste jag fortsätta med vår keynote. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0