Gamla stan

Godkväll på er! Har precis gjort mig en härlig kopp av det hederliga kvällsrutin teet. Sitter i turban och försöker läsa på om index, ekvations lösningar/förenklingar, moms, kvadratrötter, potensekvationer, formler, förändringar/jämförelser, lån och ränta, amorteringar/avgifter, problemlösningar plus procentuella förändringar plus promille och ppm PLUS förändringsfaktorer. Som ni hör så är detta helt sjukt! Finns inte en chans i världen att jag kommer att bli godkänd på det här på torsdag. Plus att jag delvis har prov på medeltiden på torsdag också. Vad tror dem egentligen?! Förövrigt så har jag vart i gamla stan med klassen idag som ni redan vet. Var först på museeum och sedan åt vi en jätte mysig lunch och sedan vart det statsvandring plus lite julklappshandling. Jag köpte dock en jätte fin poncho som jag har tittat på hur länge som helst och idag slog jag äntligen till. Är så nöjd! Nu måste jag, som jag hoppas ni har förståelse för återgå till plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0