Omringad av vänner

Jag vet att jag inte alltid visar uppskattning och tacksamhet - Men jag är SÅ jävla tacksam och uppskattar verkligen ALLT som ni någonsin har gjort för mig! Jag är så otroligt lycklig över att jag har alla mina fina vänner som alltid ställer upp och finns där och mina otroligt förstående föräldrar som alltid vill mitt bästa. Jag vet att jag är så himla dålig på att visa och framförallt säga tack - Men nu säger jag det, TACK så jävla mycket för allting! Ni är otroliga. Utan er hade jag aldrig vart den jag är idag ocn framförallt inte stått där jag står nu idag. Ni är orsaken till varför jag är lycklig. Jag älskar er av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0