Out we going

Hallå bloggen! Sitter i soffan helt ensam, eller mormor kom precis över och jag visade henne alldeles nyss en video där en bil försvinner och sedan ska man leta efter den så hoppar det upp en jätte läskig människa som skriker - inte så populärt men roligt var det! Hursom så gick jag till 14.00 idag. Fick också tillbaka mitt matteprov och jag blev godkänd på och ni förstår inte vilken lättnad och lycka det är! Det finns nog inte någon annan som har slitit så hårt för det här såsom jag har gjort. Om ett tag kommer Clara hit för att laga middag med mig och sedan är det utgång som gäller med tjejerna. Hoppas på en jätte lyckad kväll! Jag vill fira!!! Känner mig jätte töntig men jag är så jävla dålig på matematik så att det är pinsamt.

Två bilder på min nya fina poncho

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en iphone 3 eller 4?

2011-12-16 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0