En tom plats

Ännu en dag. Fortfarande tom. Spelar ingen roll om jag skrattar eller gråter - Fortfarande tom. Det finns en plats inom mig som skriker efter dig. Det finns en plats inom mig som ber och bönar om att få dig att komma tillbaka. Det finns en plats i mitt hjärta som saknar att få vara hel. Det finns en del av mig som är borta - Den delen är du. Även om tiden har gått så har såren aldrig läkt. Jag vill inte få dom läkta, jag är för rädd. Jag är för rädd för att förlora dig mer än vad jag redan har gjort. Tiden kanske går, men jag glömmer aldrig. Jag glömmer aldrig bort ditt ansikte eller din famn. Det hugger i mitt hjärta - Jag vill hålla dig kvar. Jag finns kvar här utan dig, du glömde mig här helt ensam. Ensam kvar bland människor som inte förstår mig så som du gjorde. Det spelar ingen roll vad visaren på klockan pekar - Du finns alltid där inom mig oavsett tid på dygnet. Jag älskar dig mer än alla skalor i världen kan mäta. Jag vet att det blev för tungt på slutet, därför lämnade du oss, framförallt mig. Men du ville aldrig lämna oss egentligen. Jag hade gett dig alla världens chanser för att få dig tillbaka på fötter igen. Jag hade aldrig gett upp - Du hade aldrig velat det. Jag hade kämpat, med dig. Vi tillsammans. Du var aldrig ensam. Jag fanns alltid där. Jag slutar aldrig hoppas på att mirakel ska ske. Du var mitt mirakel - Bevisa det! Jag vill aldrig sluta hoppas på att du en dag ska komma tillbaka till mig. Jag var din lilla prinsessa - Du var min hjälte. Du skulle alltid rädda mig. Vart är du nu? Jag behöver en räddning - Dig! Du har alltid sagt att änglar finns för dom som vill se vingarna - Jag såg dina. Ibland när jag är ledsen och blundar en stund kan jag se en skymt av dig. En liten skymt som ger mig hopp - En bekräftelse om att du fortfarande finns kvar hos mig även om jag inte kan snudda vid dig. Jag kan fortfarande känna dig i mitt hjärta - Det kan ingen ta ifrån mig. Även om det gör ont och även om tårarna rinner så finns det ett leende bakom allting som är ditt. Jag ser dina vingar farfar - Min egna ängel.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det största hindret är att våga säga det rätt ut. Nu har du gjort det.. du har blivit så otroligt stark! Han kan inget annat än att vara stolt över dig. Han, alla och jag älskar dig!

2011-11-21 @ 18:09:37
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Gud vilken jätte fin text!

2011-11-21 @ 19:19:35
Postat av: Clara

<3

2011-11-21 @ 20:41:29
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp jag sitter med gråten i halsen! Otroligt gripande text måste jag säga. Jätte fint skrivet av dig. Jätte bra blogg också, fortsätt såhär tjejen!

2011-11-21 @ 22:08:28
Postat av: cecilia

<3

2011-11-21 @ 22:17:11
URL: http://ceciliaolsson.devote.se
Postat av: Tanja

Gråter som ett litet barn! Du är otroligt duktig på att beröra! Har också vart med om att en närstående gått bort.. det är så hemskt och obeskrivligt sorgligt. Jag hoppas du klarar dig, du verkar vara en jätte stark tjej med fina människor omkring dig! Kram

2011-11-21 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0