Heron city - In time

Godförmiddag kära vänner! Kom nyligen hem från Nino. Han och Tony skjutsade hem mig för bara någon halvtimme sedan. Ska alldeles strax slänga ihop lite mat och hoppa in i duschen. Igårkväll åkte jag med Nino, Markel och Micaela till Heron City för att gå på bio. Vi åt en jätte god Thaibuffé innan som brann i käften på mig! Vi hade jätte bråttom så vi fick slänga i oss maten men som tur var så hann vi nästan i tid till filmen. Missade bara några minuter i början. Förövrigt så såg vi In Time, jad hade redan sett den en gång men det är så himla bra det gjorde inte mig någonting alls! Efter Heron så åkte vi hem till Micaela och drack te och pratade en massa skit. Det var faktiskt jätte mysigt. Jag och Nino kom i säng runt 02.00 tiden skulle jag tro. Ikväll ska jag hem till Sofie och äta middag vilket ska bli jätte mysigt.

Haha världena sötaste hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0