Inga framsteg

Sitter i soffan och kämpar både med ett skolarbete och min förkyldning som inte alls verkar vilja ge med sig. Misstänker att jag har fått halsfluss men jag hoppas verkligen att jag har fel. Har så otroligt ont i halsen när jag sväljer och halsmandlarna är som två tennisbollar. Har vart såhär i snart två veckor nu och börjar faktiskt ledsna en aning. Hursom så var vi iallafall hemma hos Rasmus igår som var trevligt. Kom hem runt 04.00 tiden någon gång då jag och Joel stod och pratade en bra stund innan jag gick innanför dörren och la mig. Känns SÅ otroligt skönt att veta att man har alla dessa vänner som alltid ställer upp och finns där när man behöver dem. Jag behöver verkligen allt stöd jag kan få just nu.
Ni är guld värda!

Bild på mig & min fina från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0