Nostalgi

Godkväll bloggen! Har suttit med näsan ned i matteboken nästan hela kvällen. Förutom det så har jag vart hemma hos Sofie. Åkte hem till henne med tjejerna efter skolan och vi köpte även med oss en varsin Ben&Jerry's påvägen hem. Bänkade oss i soffan framför en massa VHS-filmer. Bland annat tittade vi på Pelle Svanslös, vilket är enligt mig den bästa julkalendern. Imorgon börjar jag kl 10.15 och slutar vid 16.00. Då har jag två bokade färgningar som jag ska göra och sedan ska jag direkt till gymmet. Vet inte riktigt hur uppdateringen blir imorgon för direkt efter gymmet åker jag hem till Nino och sover. Men ni lär väl märka. Hursom så hoppas jag att ni har haft en lika bra dag som jag, om inte så är det en ny dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0