Paus fika

Godkväll allihopa! Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag lite bättre tillskillnad från kaoset igår. Hursom så gick jag i skolan till 16.10 idag. Tog bussen till vh och mötte sedan upp min fina Nathalie och tog sedan en fika på Paus. Satt där ett väldigt bra tag och bara pratade, pratade och pratade. Var verkligen SÅ himla skönt. Under kvällen har jag bara suttit vid facebook och jobbat lite med photoshop. Lär mig nya saker hela tiden vilket är jätte roligt. Har en kurs i skolan som heter Digitalt-skapande där vi jobbar mycket med photoshop som att byta ansikten, göra afischer, skivomslag osv. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ned i sängen. Börjar nämligen kl 08.00 imorgon med idrott. Kul? Inte ett jävla dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0