Pepparkakor

Idag är det 1:a advent. Jag har ingen julstämning i kroppen överhuvudtaget även fast vi har bakat pepparkakor och druckit julglögg idag. Kan mycket väl bero på att det inte finns någon snö ute men det är ju delvis skönt men ändå så är det just DET som hör vintern till. Hursom så var jag på middag hemma hos Sofie igår och senare under kvällen rullade det inte lite folk + vänner. Jag åkte till Nino direkt efter att ha städat undan allt efter alla. Vaknade kl 11.00 imorse av att Nino, Kroon och Tony skulle spackla och riva tapeter i lägenheten. Satte mig då i köket och drack kaffe och läste världens bästa bok som jag fått av Micaela. Nu måste jag torka håret och börja tänka på refrängen för imorgon är det skola 08.30 och efter det blir det ett bra pass på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0