Sushi for the win

Som ni tidigare vet så var jag och tjejerna och åt sushi i haninge centrum. Det var faktiskt jätte trevligt! Nu ligger jag placerad som en soffpotatis i soffan med choklad och te och tittar på TBBT. Har nyligen pratat med Maritha på Paus och fick nyss höra att jag ska hjälpa henne med ett julbord framöver, kul! Sen har jag ett lönespec att hämta ut - vilket inte kunde komma mer lägligt! Nu ska jag dricka mitt te medan det är varmt så hörs vi lite senare förhoppningsvis. Är fortfarande jätte förkyld så orkar inte sitta vid datorn och uppdatera så mycket så som jag skulle vilja så jag hoppas att ni förstår varför bloggen är som den är just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0