Te & plugg

Hade skrivit ett ganska långt inlägg men så började mitt internet krångla så det försvann. Tänker inte skriva lika mycket igen utan fattar mig kort. Gick i skolan till 16.00 idag och dagen har gått relativt fort. Var hemma runt 17.00 tiden och satte mig med näsan i studierna. Nu har jag precis duschat och ska sätta mig ännu en gång med en massa läxor. Måste läsa igenom en bunt studeringsfrågor som jag har i samhälle som jag senare nästa vecka ska ha prov på. Eftersom att ämnet är såpass brett är det lika bra att börja redan nu. Imorgon har vi öppet-hus på skolan och jag ska stå och ta emot en massa föräldrar och elever och bara vara allmänt trevlig. Svara på frågor angående vår nya linje sam/media på Fredrika Bremer.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0